NOVEMBER 2011 — Nordic Mission   Helsinki, Finland

Friday November 18 1830-2130 God perfectly frees you from your past. It is your past the most hinders you from making unfettered spiritual progress. God can help you to really live free from your past. Tonight God will step you through the door that frees you from your past!


Saturday November 19 1830-2130 Healing Meeting: God's guarantee of perfect miracles for you. The sound of God's miracles coming from heaven for you is the sound of perfect victory when the supernatural power of the blood of Christ touches the sin, sickness and death the devil brought upon you. Tonight receive your miracle!


Sunday November 20 1300-1600 Jeesus Tänään Sermon: God's perfect timing in your life — Waiting on God. You want so much and so little comes. You pray so hard and nothing happens. You struggle so long and you do not get set free. You cry, "When Lord? When?" and it seems as though God is deaf. Today, God will change that!


Monday November 21 1830-2130 God's perfect prophetic future for you. It is fear that shackles your courage to truly soar with the eagles until God's prophetic Word shatters your enemies and opens your unbridled future success. Tonight receive the prophetic confidence God has for you and your future.


Tuesday November 22 1830-2130 Healing Meeting: God's perfect guarantee to heal you. Every sickness is a curse. Tonight experience God breaking the curses on you and releasing His healing within you.


Wednesday November 23 1830-2130 Your perfect walk in God at home, at work, at rest, and in worship.  God grows you privately in secret and publicly in the world and these two so often struggle to even speak the same language in the midst of ungodly family members, ungodly work colleagues, ungodly personal habits and drab worship experiences. Tonight receive upliftment from God's best of the best for your whole life.


Thursday November 24 1830-2130 God's perfect stillness, silence, spaciousness and total joy. God's perfect presence is right before you and within you. He is patient, kind, value-packed, joyous, free, divine, holy, parental and, while often religion is your worst nightmare, God is your best friend. God is worthy of your time and your devotion. Tonight come into the heart of Jesus Christ and the heart of God the Father and receive your 'God of love and unity' in His supernatural presence that gives you refreshing holy light and life and prepares you for the next level of your life in Christ. 


The meetings all commence with 30 minutes worship in English and Finnish. 

The meetings are in English with Finnish interpretation.

The meetings are all video recorded for website display and DVD production. Personal privacy is always respected.

Dr. Rob receives people for private prayer on the afternoon of these meeting days: Friday, Saturday, Tuesday, Wednesday and Thursday at 1300, 1345, 1430 and 1515. For appointments please phone Pastor Sarastus of Jeesus Tänään fellowship, Helsinki, Finland. 

Visit Jeesus Tänään Websitehttp://www.jeesustanaan.fi/http://www.jeesustanaan.fi/http://www.jeesustanaan.fi/shapeimage_4_link_0shapeimage_4_link_1
See previous Ministry in Finland on this website Christianialivepage.apple.com on this websitePodcasts_from_Denmark/Podcasts_from_Denmark.htmlPodcasts_from_Denmark/Podcasts_from_Denmark.htmlPodcasts_from_Denmark/Podcasts_from_Denmark.htmlPodcasts_from_Denmark/Podcasts_from_Denmark.htmlPodcasts_from_Denmark/Podcasts_from_Denmark.htmlPodcasts_from_Denmark/Podcasts_from_Denmark.htmlPodcasts_from_Finland/Podcasts_from_Finland.htmlshapeimage_5_link_0shapeimage_5_link_1shapeimage_5_link_2shapeimage_5_link_3shapeimage_5_link_4shapeimage_5_link_5

Rob Crickett Helsingissä 18.-24.11.!

Tule löytämään Jumalan voima hengellistä kasvuasi varten ja läpimurtoihin elämäsi eri osa-alueilla! Jokainen tilaisuus alkaa ylistyksellä, jonka jälkeen Rob opettaa päivän aiheesta. Jokaisessa tilaisuudessa myös rukoillaan puolestasi. 

Kaikki tilaisuudet (paitsi su) alkavat klo 18 ylistyksellä ja opetus alkaa n. 18.30. Tilaisuudet päättyvät vaihdellen yhdeksän ja kymmenen välillä. Sunnuntaina tilaisuus on osoitteessa Korppaanmäentie 25. Muut tilaisuudet ovat osoitteessa Paciuksenkaari 19. Molemmat tilat sijaitsevat Helsingissä Pikku-Huopalahdessa.

Pe 18.11. Jumala vapauttaa menneisyyden taakoista. Menneisyyden taakat voivat hidastaa hengellistä kasvuasi. Jumala voi auttaa sinua elämään todella vapaana menneisyydestäsi. Tänään Jumala avaa sinulle oven, josta astuminen vapauttaa sinut menneestä!

La 19.11. Parantumiskokous: Jumalan täydelliset ihmeet. Jumalan ihmeiden ääni, kun ne lähetetään Taivaasta sinulle, on täydellisen voiton ääni, kun Kristuksen veri koskettaa syntiä, sairautta ja kuolemaa, jonka paholainen on tuonut sinulle. Vastaanota tänään ihmeesi! 

Su 20.11. 13.00-16.00 Sunnuntaijuhla Jeesus tänään –seurakunnassa: Jumalan täydellinen ajoitus elämässäsi – Odota Jumalaa. Haluat paljon mutta saat vain vähän. Rukoilet ja rukoilet, mutta mitään ei tapahdu. Olet kamppaillut pitkään, mutta et pääse vapaaksi. Kysyt: ”Milloin, Herra, milloin?” ja tuntuu kuin Jumala olisi kuuro. Tänään Jumala muuttaa kaiken tämän!

Ma 21.11. Jumalan profeetallinen tulevaisuus sinulle. Pelko kahlitsee rohkeutesi lentää kotkan siivin kunnes Jumalan profeetallinen Sana murskaa vihollisesi ja avaa sinulle oven menestyksekkääseen tulevaisuuteen. Tule kuulemaan, mitä Jumala haluaa sanoa sinulle tulevaisuudestasi! 

Ti 22.11. Parantumiskokous: Jumala on luvannut parantaa sinut. Jokainen sairaus on kirous. Koe tänään, kuinka Jumala murtaa kiroukset yltäsi ja vapauttaa sinulle parantumisen!

Ke 23.11. Täydellinen tiesi Jumalan kanssa kotona, työssä, levossa ja ylistyksessä. Jumala kasvattaa sinua salassa ja julkisesti maailmassa. Nämä kaksi ulottuvuutta ovat usein ristiriidassa maailmassa, joka ei tunne Jumalaa: perheessä, työpaikalla, huonoissa tottumuksissa ja epätyydyttävissä ylistyskokemuksissa. Anna Jumalan kohottaa sinut tänä iltana aivan uudelle tasolle elämässäsi!

To 24.11. Jumalan täydellinen tyyneys, hiljaisuus, avaruus ja ilo. Jumalan täydellinen läsnäolo on aivan sinun ulottuvillasi ja sinussa. Hän on kärsivällinen, hyvä, riemullinen, vapaa, pyhä, hyvä vanhempi ja, vaikka usein uskonto onkin pahin painajaisesi, Hän on myös paras ystäväsi. Jumala on aikasi ja antautumisesi arvoinen. Tule tänään Jeesuksen Kristuksen ja Isän Jumalan sydämeen ja ota vastaan Jumalan rakkaus ja ykseys Hänen yliluonnolisessa läsnäolossaan, joka antaa sinulle uudistavaa pyhää valoa ja elämää ja valmistaa sinut seuraavalle tasolle elämässäsi Kristuksessa.

Kaikki tilaisuudet alkavat 30 minuutin ylistysosiolla, joka on sekä suomeksi että englanniksi.

Opetus pidetään englanniksi. Kaikissa tilaisuuksissa on suomenkielinen tulkkaus.

Kaikki tilaisuudet kuvataan RCIM:n nettisivuille ja DVD:lle kaikkien osallistujien yksityisyyttä kunnioittaen.

Rob vastaanottaa ihmisiä henkilökohtaista rukousta varten muina päivinä paitsi sunnuntaina ja maanantaina klo 13, 13.45, 14.30 ja 15.15. Varaa aikasi Sarastukselta, puh. 050-3816372. 

Rob Crickett on pitänyt seminaareja viidessätoista kaupungissa Suomessa vuodesta 2000 lähtien. Hän toivottaa sinut lämpimästä tervetulleeksi ottamaan vastaan Jumalan armoa tällä tulevalla viikolla Helsingissä.

Rob Crickett on kotoisin Uudesta-Seelannista ja asuu nykyään Melbournessa, Australiassa, vaimonsa Maryn kanssa. Vuodesta 2001 lähtien hän on tehnyt maailmanlaajuista palvelutyötä 26 maassa, muun muassa Suomessa, Venäjällä, Virossa, Liettuassa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Saksassa, Ranskassa, Italiassa, Skotlannissa ja Irlannissa. Rob järjestää pyhiinvaelluksia Pyhään maahan ja on kirjoittanut yli kaksikymmentä kirjaa kristillisestä elämästä. Koska Rob on elänyt buddhalaisena munkkina Thaimaassa, Kiinassa ja Tiibetissä, hänellä on paljon annettavaa new age –etsijöille sekä heille, jotka haluavat enemmän Jumalaa elämäänsä meditaation ja kontemplaation kautta.

Robin palvelutyön rahoitus tulee yksityishenkilöiden lahjoituksista. Kun lahjoitat hänen työhönsä, ihmiset köyhemmissä maissa voivat myös vastaanottaa sen, mitä Jumala haluaa hänen palvelutyönsä kautta antaa.

Miksi Robin seminaarit Suomessa ovat niin mahtavia? Koska Jumala koskettaa niissä jokaista!

Robin nettisivut löytyvät osoitteesta www.rcim.org ja www.akf.org.au